Ακαδημαϊκές Δημοσιεύσεις

Άρθρα σε Διεθνή Περιοδικά

2020
Namaziandost, E., Rezvani, E., & Polemikou, A. (2020). The impacts of visual input enhancement, semantic input enhancement, and input flooding on L2 vocabulary among Iranian intermediate EFL learners. Cogent Education, 7(1), 1726606. [PDF] [ARTICLE]
Polemikou, A., & Da Silva, J.P. (2020). Re-addressing spiritual growth: What can we learn from childhood education? Journal of Humanistic Psychology, doi: 10.1177/0022167820938612. [PDF] [ARTICLE]
2019
Polemikou, A., & Vantarakis, S. (2019). Death anxiety and spiritual intelligence as predictors of dissociative posttraumatic stress disorder in Greek first responders: A moderation model. Spirituality in Clinical Practice [Special Issue: Multicultural and Diverse Perspectives], 6(3), 182-193. [PDF] [ARTICLE]
Polemikou, A., Zartaloudi, E., & Polemikos, N. (2019). Development of the Greek version of the Spiritual Intelligence Self-Report Inventory-24 (KAPN): Factor structure and validation. Mental Health, Religion & Culture, 22(10), 1033-1047. [PDF] [ARTICLE]
Polemikou, A., Zartaloudi, E., & Polemikos, N. (2019). Estimating nonbelief: Translation, cultural adaptation and statistical validation of the Nonreligious-Nonspiritual Scale (NRNSS) in a nationwide Greek sample. Archive for the Psychology of Religion /Archiv für Religionspsychologie, 41(2), 105–122. [PDF] [ARTICLE]
Zartaloudi, E., & Polemikou, A. (2019). Functional hemispheric asymmetry and nicotine dependency as variables mediating neurobiological vulnerability to schizotypy in a non-clinical population of college students. Personality and Individual Differences, 137, 165-172. [PDF] [ARTICLE] 
2018 
Binos, P., Polemikou, A., & Louizou, E. (2018). Why volubility can predict the success of cochlear implantation: A last decade review. Australasian Medical Journal, 11(11), 502-508. [PDF] [ARTICLE]
2011
Παπαηλιού, Χ.Φ., Πολεμικός, Ν.Ε., Φρυσίρα, Ε., Κοντάκος, Α., Καΐλα, Μ., Μιχαηλίδης, Κ., Στρογγυλός, Β., & Πολεμικού, Α. (2011). Αλληλοσυντονισμός της προσοχής και γλωσσική ανάπτυξη σε νήπια με σύνδρομο Down. Ψυχολογία [Ειδικό τεύχος: Θέματα ανάπτυξης παιδιού και εφήβου], 18(4), 468-483. [PDF] [ARTICLE]
Κεφάλαια σε Βιβλία 

 2023

 Πολεμικού, A. (2023).  Η συμβολή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικες ανάγκες. Στο Προκλήσεις και κρίσεις: Ενέργεια, επισιτισμός, πανδημίες, κάτι άλλο, τι; Διάδραση. [PDF] [BOOK]

 2022

 Πολεμικού, A. (2022). Οικολογικό άγχος (eco-anxiety): Μια σύγχρονη έννοια που συνδέει την ψυχική υγεία με την κλιματική αλλαγή. Στο Β. Παπαβασιλείου, Γ. Ξανθάκου, Ν. Ανδρεαδάκης, Ε. Νικολάου & Μ. Καΐλα (Επιμ.), Η κλιματική κρίση και... κρίσεις. Κρίσιμο σταυροδρόμι αποφάσεων και δράσεων στο εδώ και τώρα (σσ. 175-191). Διάδραση. [PDF] [BOOK]

 Πολεμικού, Α. (2022). Η αναγέννηση του ανθρωπισμού: Η θέση των ανθρωπιστικών δεξιοτήτων στην εκπαίδευση του 21ου αιώνα. Στο Ε. Μανούσου & Σ. Ταναΐνη (Επιμ.), Aξίες ζωής στην εκπαίδευση: Παιδαγωγικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις για δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση στις δεξιότητες για την καλλιέργεια αξιών ζωής. Φύλατος. [BOOK]

2021 

 Polemikou, A. (2021). Disaster-induced psychological trauma: Supporting survivors and responders. In E. Pikoulis & J. Doucet (Eds.), Emergency medicine, trauma and disaster management: From prehospital to hospital and beyond . Hot topics in acute care surgery and trauma (pp. 545-554). Springer Nature Switzerland AG. [PDF] [BOOK] 

2020

Πολεμικού, Α. (2020). «Γεωγραφίες του vου» στο ταξίδι της μετανάστευσης: Η προσέγγιση της γνωστικής χαρτογράφησης. Στο Β. Παπαβασιλείου, Ξανθάκου, Γ., Ανδρεαδάκης, Ν., Νικολάου, Ε., & Καΐλα, Μ. (Επιμ.), Η κοινωνική διάσταση της βιωσιμότητας: Πρόσφυγες, μετανάστες και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (σσ. 179-204). Διάδραση. [PDF] [BOOK] 

Πολεμικού, Α. (2020). Πνευματικά τροποποιημένη γνωσιακή θεραπεία με πρόσφυγες και άλλους μετακινούμενους πληθυσμούς. Στο Β. Παπαβασιλείου, Ξανθάκου, Γ., Ανδρεαδάκης, Ν., Νικολάου, Ε., & Καΐλα, Μ. (Επιμ.), Η κοινωνική διάσταση της βιωσιμότητας: Πρόσφυγες, μετανάστες και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (σσ. 158-178). Διάδραση. [PDF] [BOOK]

2019

Πολεμικού, Α. (2019). Η πνευματικότητα στις ζωές των παιδιών με αναπηρία: Προεκτάσεις στην ειδική αγωγή. Στο Β. Παπαβασιλείου, Β. Κατσιγιάννη, Ν. Τζαμπερής, & Μ. Καΐλα (Επιμ.), Καινοτομία, αειφορία και εκπαιδευτικός σχεδιασμός (σσ. 218-243). Διάδραση. [PDF] [BOOK]

2018

Polemikou, A. (2018). Social antecedents of bullying: When does peer interaction become interpersonal rejection? In P. Stamatis & E. Nikolaou (Eds.), Violent communication and bullying in early childhood education (pp. 207-224). Nova Science. [PDF] [BOOK]

2013

Βελοπούλου, Φ., Ανδρεαδάκης, Ν., & Πολεμικού, Α. (2013). Η επίδραση του σχολικού χώρου στην ολόπλευρη ανάπτυξη και στην περιβαλλοντικη ευαισθυητοποίηση των μαθητών/τριών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο Μ. Καΐλα, Α. Μόγια & Β. Παπαβασιλείου (Επιμ.), Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία στις αρχές του 21ου αιώνα: Προβλήματα και προβληματισμοί σε εποχές κρίσης (σσ. 335-366). Διάδραση. [PDF] [ΒΟΟΚ] 

Πολεμικού, Α. (2013). Συμβουλευτική και παρέμβαση σε καταστάσεις κρίσεων. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (Επιμ.), Θέματα εκπαιδευτικού σχεδιασμού 5: διαχείριση κρίσεων και διακυβέρνηση εκπαιδευτικών μονάδων (σσ. 242-254). Διάδραση.[PDF] [BOOK]

2012

Papaeliou, C.V., Polemikou, A., & Michaelides, K. (2012). Bias in socio-cognitive and linguistic function in Williams Syndrome. In T. Dutta, S. Kumar, & M. K. Mandal (Eds.), Bias in human behavior: Perspectives on cognitive psychology (σσ. 275-298). Nova Science. [PDF] [BOOK]

2011

Παπαηλιού, Χ., Μιχαηλίδης, Κ., & Πολεμικού, Α. (2011). Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τα αίτια, τη φύση και την αντιμετώπιση των αναπτυξιακών γλωσσικών διαταραχών. Στο Π. Φώκιαλη, Γ. Ξανθάκου, & Ν. Ανδρεαδάκης (Επιμ.), Διεργασίες σκέψης στο σχολείο και την κοινωνία, τόμος Β' (σσ. 337-351). Πεδίο. [PDF] [ΒΟΟΚ

 Πολεμικού, Α. (2011). Ο εγκέφαλος πάει σχολείο. Εκπαιδευτική νευροεπιστήμη: Η χρήση και η κατάχρηση της διεπιστημονικής προσέγγισης. Στο Π. Φώκιαλη, Γ. Ξανθάκου, & Ν. Ανδρεαδάκης (Επιμ.), Διεργασίες σκέψης στο σχολείο και την κοινωνία, τόμος Β΄ (σσ. 442-462). Πεδίο. [PDF] [BOOK]

2010

Πολεμικού, Α. (2010). «Αναπτυξιακή δυσλεξία» ή «αναπτυξιακές δυσλεξίες»: Εγχείρημα ερμηνείας της πολλαπλής φύσης της διαταραχής. Στο Σ. Κανελλάκη, Κ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη, & Β. Παπαβασιλείου (Επιμ.), Διεργασίες σκέψης στο σχολείο και το περιβάλλον, τόμος Α΄ (σσ. 149-166). Πεδίο. [PDF] [BOOK]

Πολεμικού, Α. (2010). Δυσλεξία: H αναπτυξιακή της σύλληψη από την προσχολική ηλικία μέχρι την ενηλικίωση. Θεωρητικές προσεγγίσεις και σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα. Στο Μ.Κυπριωτάκη, Αικ. Κορνηλάκη, & Γ. Μανωλίτση (Επιμ.), Πρώιμη παρέμβαση: Διεπιστημονική θεώρηση (σσ. 93-111). Πεδίο. [PDF] [BOOK]

Πολεμικού, Α. (2010). Οι κινητικές αναπηρίες κατά τη σχολική ηλικία. Στο Ν. Πολεμικός, Μ. Καΐλα, Ε. Θεοδωροπούλου, & Β. Στρογγυλός (Επιμ.), Εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες: Μια πολυπρισματική προσέγγιση (σσ. 167-187). Πεδίο. [PDF] [BOOK]